Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Hodnoty, tradice a strategie pro Rojek

Hodnoty, tradice a strategie pro Rojek

Když jsem se před pár lety dozvěděl, že je tradiční český výrobce dřevoobráběcích strojů v insolvenci, bylo mi to neskutečně líto. Nejen proto, že sám moc dobře vím, jak málo stačí k tomu, aby se kdokoli do stejné situace dostal také. Než jsem se pustil do projektu AITAA, měl jsem firmu, která dřevoobráběcí stroje ve své dílně každodenně používala. Ke dřevu mám odjakživa blízko. Když mi bylo něco málo přes dvacet let a peněz nebylo nazbyt, svoji první postel jsem udělal na koleně s běžnou „cirkulárkou“ a vrtačkou. Bez adekvátního vybavení. Výroba sice trvala mnohem déle, ale ten pocit, který se dostavil, když jsem to sám dokázal, byl nepopsatelný.

Rojek dostal druhou šanci. Do společnosti vstoupili investoři a firma prochází ozdravným procesem. Jednoho z nich osobně znám. Oslovil mě, zda bych firmě nepomohl s inovacemi nebo marketingem. Toho člověka si velmi vážím, pomohl v minulosti investicí i mé vlastní firmě a v okamžiku, kdy mi život ztěžknul (paradoxně po získání prestižního světového ocenění), on byl jeden z mála, který se vůči mé osobě zachoval lidsky a morálně správně.

Stejně jako Rojek, i já ctím dnes více, než kdy jindy, tradice a opravdové hodnoty, které se vytváří jen v mezilidských vztazích. Příběh firmy mi byl a je neskutečně blízký. Rojek je rodinná firma, která již přes 100 let vyrábí kvalitní produkty pro truhláře, které se dědí z generace na generaci. Bude mi cennou zkušeností a potěšením, pokusit se pomoci tím, co umím. 

Úkolů před sebou máme více než dost. Od vytvoření důvěry v prostředí, které si prošlo obdobím nejistot, přes analýzu současného stavu trhu, predikce do budoucna, změnu produktové strategie až po následné inovace a práci se značkou, která si spolu s lidmi, kteří ji století zachovávají, zaslouží opět zazářit.

Analýza a koncepce strategie je hotová, v současnosti prochází interním připomínkovacím procesem. A protože je absolutně unikátní a měla by společnosti poskytnout významnou konkurenční výhodu, z taktických důvodů odtajníme až bude implementována.

Těšíme se! Upřímně, vážně moc .)

 

Zpět na novinky