Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

red dot

Najdeme
i vám zásadní
konkurenční
výhodu pro
nejistou
dobu

Inovativní workshop

Dnešní doba je přehlcena nespočtem online seminářů, kurzů a workshopů, v mnoha případech bohužel bez jakékoli přidané hodnoty. Obdržíte tak spoustu zaručeně dobrých rad „jak na to či ono“, v mnoha případech od lidí, kteří by sami potřebovali poradit.

Co dostanete od nás?

Reálnou inovativní podnikatelskou příležitost, kterou společně v průběhu workshopu vytvoříme, a která každému konkrétnímu jedinci poskytne aktuální, dlouhodobě udržitelnou, smysluplnou a obecně prospěšnou konkurenční výhodu. Příležitost, kterou nikdo jiný nemá a mít nebude. A protože našim schopnostem a zkušenostem skutečně věříme, také ji garantujeme vrácením peněz, pokud ji nezískáte.

Nikdo si neodnese hromadu bezcenných návodů, ale společně vytvoříme produkt, službu či technologii, od myšlenky na papíře až po koncepční uvedení na trh.

Anebo výrazně vylepšíme to, co už máte.

Osobně, nikoli virtuálně.

S důrazem na lokálnost, udržitelnost a obecnou prospěšnost, nikoli výhradně na zisk.

5 měst, 4 měsíce, pouze 60 účastníků.

S každým účastníkem společně:

  • provedeme analýzu stávajícího podnikání anebo zcela nového trhu
  • upravíme efektivněji business model anebo najdeme příležitost na jeho trhu
  • vytvoříme koncepční řešení problému (produkt, službu či technologii)
  • ověříme potenciál trhu a bude-li mít o řešení problému trh zájem
  • převedeme řešení do reálného business modelu a plánu
  • řešení atraktivně zabalíme (vytvoříme základní koncept značky, marketingové strategie a vizuální komunikace)
  • předáme know-how a doporučení k ochraně

  • začínající podnikatele, kteří dosud s podnikáním váhají, nemají záměr (nápad), nejsou si jím jisti anebo o záměru nemají jasnou představu 
  • podnikatele / firmy, kteří chtějí inovovat a získat tak na svém trhu konkurenční výhodu
  • podnikatele / firmy soupeřící s konkurencí nižší cenou a kopírováním

Zkušenost je prý nepřenositelná.
Souhlasíme. Ale o zkušenostech se dá diskutovat, konfrontovat je s jinými, objevovat různé pohledy, hledat průsečíky, řešení...
To nelze předávat virtuálně, na dálku, prostřednictvím telefonů, displejů a obrazovek.
Člověk ze svě podstaty je tvor skupinový, výhradně díky tomu se také dožil současnosti.
A na tomto faktu nic nezmění žádný Markův „metavesmír".
Tak proto osobně, nikoli virtuálně.

  • jsme držitelé prestižního světového ocenění RED DOT Best of the Best 2020 za design a inovace
  • máme 25 let zkušeností v kreativních oborech (grafický design, vizuální komunikace, produktový a průmyslový design, architektura)
  • také 25 let zkušeností v etickém a autentickém marketingu 
  • dlouhodobě se orientujeme na propojení business developmentu, smysluplnosti a zlepšování kvality lidského života
  • vedeme kreativní projekty, vytváříme týmy pro kreativní projekty, vzděláváme lidi v oblasti kreativního myšlení 
  • primární orientaci máme vždy na spolupráci, komunitu a participaci, je nám velmi blízké téma sociální exkluze a inkluze
  • klademe velký důraz na lokálnost, soběstačnost a udržitelnost
  • vše důkladně analyzujeme, a to s využíváním poznatků z behaviorálních věd, psychologie a sociologie

Rozsah workshopu je 48 hodin (6 dnů x 8 hodin).
Maximální kapacita jednoho termínu workshopu je 6 osob.

Cena workshopu:

  • 35 000 CZK / jednotlivci* 
  • 45 000 CZK / firmy* 


Tolik peněz?! Se zbláznili, ne? To je hodně!
Není. Proč?

35 000 - 21 % DPH = cca 28 926 CZK
28 926 CZK : 48 hodin = cca 600 CZK / hod.
na jednom workshopu se podílejí 3 lidé
600 CZK : 3 = 200 CZK / hod. na člověka

Pořád se Vám zdá 200 CZK na hodinu za zkušenosti, které jinde nedostanete, jako moc?
Pak si kupte nový iPhone a těšte se z něj .)
Třeba Vás ta další věc posune v životě dál a učiní šťastnějšími .)

(právě jste absolvovali lekci č. 1, zcela ZDARMA – manipulace a pasivně agresivní komunikace jako jedno z mnoha témat našeho komplexního workshopu)

Veškeré uvedené ceny jsou včetně platné sazby DPH (21 %). Množstevní ani jiná sleva z ceny workshopu není možná. Po rezervaci vám bude vystavena zálohová proforma faktura na 1/3 z ceny workshopu, která je splatná do 5 dnů. V případě, kdy nedojde k úhradě, je po této době vaše registrace stornována a místo uvolněno dalšímu zájemci. Cena je po osobním společném setkání všech účastníků splatná v plné výši před zahájením workshopu, ve výjimečných případech lze sjednat úhradu ve splátkách, vyhrazujeme si však plné právo na zcela individuální posouzení bez nárokovatelnosti vyhovění takovému požadavku. * Za jednotlivce je považována jakákoli nepodnikající fyzická osoba anebo fyzická osoba podnikající na základě živnostenského oprávnění, na kterou bude vystaven řádný daňový doklad (faktura). * Za firmu je považována jakákoli fyzická osoba, registrovaná k účasti na workshopu právnickou osobou, na kterou bude vystaven řádný daňový doklad (faktura).

Termíny pro jednotlivce:

(klikem vyber)

Termíny pro firmy:

(klikem vyber)


Workshop je z důvodů časové náročnosti a závazku výstupu ve formě reálného inovativního business modelu kapacitně omezen a bude se konat pouze ve výše uvedených termínech, které jsou pro jednotlivce a firmy záměrně jiné. 
U jednotlivců předpokládáme nemožnost intenzivní účasti, proto se setkáme vždy ob týden, jednou za 14 dní, v pátek a sobotu. Rozložení dnů bylo zvoleno s ohledem na pracovní i osobní potřeby člověka. U skupin je naopak předpoklad vyslání účastníka v běžné pracovní době jako žádoucí, proto se setkáme každý týden ve středu a čtvrtek. U obou skupin je ponechán prostor pro utřídění si nově získaných informací. Změna termínu konání pro nemožnost účasti v některé části workshopu není možná, účastník však za sebe může vyslat náhradníka. Ve výjimečných případech, jako je např. onemocnění účastníka, lze sjednat náhradní plnění v termínu konání u jiné skupiny účastníků workshopu, vyhrazujeme si však plné právo na individuální posouzení bez právní nárokovatelnosti vyhovění takovému požadavku.