Martina Puppa znám celou řadu let. Pomáhal jsem mu s brandingem před mnoha lety, pak jsme si dali na delší dobu pauzu. Já se věnoval ryze svým projektům a Martin sbíral cenné zkušenosti při každodenním řízení firmy, aby ji jednou celou převzal. Letos mě požádal o pomoc s rebrandingem, nelíbila se mu dosavadní práce stávajícího grafického studia. Navázal jsem tam, kde jiní skončili a převzal nakonec i celý marketing.
„Vymysli i nám nějakou inovaci, když už máš ten Red Dot.“
Což o to, nápadů na zlepšování mám v hlavě na několik životů, navíc, beton jako materiál absolutně miluji. Ale chci být já tím, kdo určuje a hledá trend v prefabrikované betonařině?
Nechci, a tak jsem vymyslel něco lepšího.
CAMP je unikátní projekt, kterým se pokusíme zapojit širokou veřejnost do hledání nápadů a jejich reálného vývoje v prostředí betonářské firmy. Smyslem a cílem je nabourat zaběhnuté stereotypy na dlouhodobě stagnujícím trhu s betonovými stavebními prvky. Nemusíš být nutně stavař, technolog, designer či architekt. Nápad na zlepšení může mít kdekdo, tedy i ten, kdo by jinak šanci nedostal. Máš nápad na inovaci z betonu? Tak se zapoj, staň se součástí vývojového procesu a odnes si odměnu, která za tu trochu námahy vážně stojí.
Ferobet je první česká firma, která se otevírá veřejnosti a umožňuje jí realizovat to, co sama chce. Nejlepší nápady podpoří svým výběrem porota složená ze špiček české architektury a designu. Ostatně, mrkněte se sami na ferobetcamp.
Startujeme, uvidíme, kam nás to celé zavede .)
Zpět na novinky