Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Nastavení soukromí a cookies

Souhlasem se sdílením dat nám poskytnete informace, které potřebujeme pro zlepšování, analýzu a marketing napříč těmito webovými stránkami. Dále souhlasíte s předáním údajů třetím stranám a mimo EU. Prohlašujeme, že Vámi poskytnuté informace jsou zabezpečeny proti zneužití.

Dejte nám prosím vědět, která data nám a našim partnerům dovolíte zpracovat.


Technická data

Trvale zapnuto

Webové stránky potřebují technická data pro správné fungování. Bez těchto dat by nebylo možné například vyhledávat, přehrát video nebo dokončit objednávku v e-shopu.

Analytické a statistické údaje

Analytické a statistické údaje nám pomáhají pochopit, jaké funkce jsou vaše oblíbené, co nám na webu nefunguje, jaké zařízení pro prohlížení stránek používáte a mnoho dalších.

Unikátní glamping koncept na prodej

Unikátní glamping koncept na prodej

Unikátní podnikatelská příležitost „MIMO MĚSTO“ je reakcí na narůstající poptávku po nekolektivním úniku z každodenního shonu, dnes umocněnou doznívající koronavirovou pandemií. Mimo města, do přírody, na úžasná místa. Na chvíli pryč od reality konzumního života.

Projekt sám má kořeny již v roce 2018, kdy jsem krátce žil na Slovensku v okolí Banské Bystrice. Ohromený tamní přírodou jsem se zabýval myšlenkou výstavby vizuálně atraktivních objektů na odlehlejších, málo dotčených místech přírody a zprostředkováním neotřelého glampingového zážitku lidem. Projekt v té době „zamrznul“ na neadekvátních cenách pozemků pro uvažované stavby. V mezičase vzrostla poptávka po minimalistickém a krátkodobém úniku do přírody, tzv. „tiny houses“, na kterých vyrostla i platforma Amazing Places.

Poptávka dlouhodobě převyšuje nabídku, lokalita, design a kvalitní architektonicky zpracované objekty však stále v českém prostředí pokulhávají. Výjimky, jako např. Dobčické rybníčky, jsou vyprodány i na rok předem a není předpoklad, že by tento trend neměl vzestupnou tendenci. Naopak. V době pandemie vzniklo několik firem a projektů, které tento trend zaznamenávají a reagují na něj po svém. Všichni ovšem nabízejí produkt (více či méně zdařilý) – kup ho, užívej anebo pronajímej, riziko je na tobě, chceme jen prodat svůj produkt.

Koncept MIMO MĚSTO je naprosto jiný a ojedinělý.
Microdevelopment, který jde v duchu spolupráce a sdílení, a to ve všech oblastech.
Koncept, který má svým pojetím potenciál stát se LOVE BRANDEM .) 

Investice:                      20 – 30 000 000 CZK
Návratnost:                  3 roky
Udržitelnost:                5 – 7 let
Škálovatelnost:            ano
EBITDA (5 let):             25 – 28 000 000 CZK

Na rozjetí projektu po vlastními křídly už nemáme kapacitu, projekt tak nabízíme k prodeji za symbolickou cenu v řádu nižších statisíců korun českých.

V ceně je zahrnuta idea (autorská práva), business model a plán, vizuální identita, web.
Pokud Vás příležitost zajímá a chcete vidět detail projektu, kontaktujte Zuzanu .) 

 

Zpět na novinky